În episodul „Reverse Peephole” din Seinfeld, Kramer și Newman îi cer un clește lui Jerry, astfel încât să poată inversa vizorul de la ușile apartamentului lor. „Dar atunci oricine poate să se uite înăuntru și să te vadă”, strigă Jerry. „Politica noastră este că ne simțim confortabil cu corpul nostru”, răspunde Kramer. „Dacă cineva vrea să se uite la noi, noi îi urăm să se bucure de spectacol.”

Acest sentiment este acum reflectat de întreaga industrie a videochatului, un hibrid între o clasică cameră de chat, peep show și club de striptease, care oferă spectatorilor un spectacol prin webcam, în spații virtuale private. Regizorul Sean Dunne prezintă multe personalități și diferite motivații ale acestor femei care fac videochat, punând interviuri emoționale personale peste filmările emisiunilor lor zilnice. Pe baza subiectelor despre care a vorbit, Dunne a prezentat profesia de model ca pe un job în care creatorii de conținut obțin multe satisfacții pentru munca lor.

Într-un interviu despre documentarul lui, Dune a reușit să ne facă să vedem industria videochatului dintr-o cu totul altă perspectivă decât cea pe care o aveam până acum.

Dune spune că atunci când s-a apucat de documentarul său nu avea prea multe idei despre modele. Se gândea la munca lor ca la ceva poate mai sălbatic decât ceea ce se întâmplă și, avea în cap niște noțiuni preconcepute, probabil care avea de-a face cu niște valori învechite. De exemplu, „Oh, nu, ele nu ar trebui să facă asta – cineva trebuie să salveze aceste fete. Ce s-a întâmplat?” Cu cât a săpat mai departe, cu atât Dune și-a dat seama că de fapt niciuna din ele nu are nevoie de niciun fel de ajutor. Modelele de videochat sunt împuternicite această muncă și își câștigă independența. Așa și-a schimbat Dune ideea despre ceea ce fac aceste fete.

Ceea ce l-a determinat pe Dune să facă acest documentar a fost un eveniment deosebit. Dune tocmai făcuse un film numit numit Oxyana, care nu a avut parte de prea mult succes.

Înainte de a face acest documentar, Dune avea foarte puțină experiență în legătură cu industria pornografică. Când l-a făcut, avea 33 de ani și își amintea de perioada dinaintea internetului când citea Playboy, Penthouse și Sports Illustrated, ediția bikini.

Apoi, dintr-o dată, a devenit foarte ușor să găsești porno gratuit. Și ceea ce a evoluat de atunci este acest lucru extrem de interactiv, extrem de emoțional, care ar surprinde cu adevărat oamenii care nu au prea multă experiență cu aceste lucruri, cunoscut sub numele de videochat.

Da, acea interactivitate este într-adevăr ceea ce a schimbat jocul în domeniul pornografiei. Acum transformi transcenzi spațiul și dai industriei porni o cu totul altă definiție.

La început au fost doar interviuri audio, care servesc drept sunet pentru întregul film – acestea au fost făcute în afara camerei, în cadre intime. Am permis vocile reale ale modelelor să să iasă la iveală. Apoi, ideea a fost să juxtapunem [interviurile] cu aceste imagini cu ele făcând toată această lucrare uimitoare, creativă și distractivă și să lase publicului să decidă ce simte despre asta – dacă dorește să-și actualizeze valorile sau judecățile față de aceste modele.

Multe dintre modele au fost găsite prin Twitter. Dune s-a conectat foarte rapid cu comunitatea locală de modele. O femeie pe nume Sophia Locke organizează un eveniment în Vegas numit Cam Mansion, unde are doar o grămadă de fete care se întâlnesc de câteva ori pe an și se întâlnesc în această casă mare, închiriată. Ea l-a introdus pe Dune în comunitate și le-a spus lui și echipei dale: „Hai la Cam Mansion. Voi avea o grămadă de fete aici. Puteți să le intervievezi și să-ți faci o idee.” Așa că Dune a profitat de această ocazie pentru a filma de o săptămână și a crea materiale, pe care le-a folosit pentru a face un trailer și a strânge bani pe Kickstarter. Odată ce a avut Kickstarter-ul, fetele stăteau la coadă. Practic, îl difuza prin Twitter și ele abia așteptau să participe și să-și povestească experiențele.