Ca model de videochat, dacă vrei să te transformi într-o senzație la nivel internațional, trebuie mai întâi să obții succes și popularitate pe rețelele sociale. Ce înseamnă să fii un model de succes și la urma urmei, un influencer în adevăratul sens al cuvântului?

În zilele noastre a devenit imposibil să vorbim despre statutul de model fără a menționa rețelele sociale. Instrumente precum Facebook, TikTok, Instagram și Twitter au captat interesul publicului pentru modele și s-au transformat într-o nouă sursă de venit profitabilă, pe care mai multe vedete au început să o utilizeze. Iar avantajele rețelelor sociale sunt clare. Ele în primul rând oferă modelelor șansa de a crește, indiferent dacă aleg sau nu să se angajeze la un studio, oferind în același timp fanilor o conexiune directă.

Mulți oameni critică modelele de pe Instagram și, deși s-ar putea să nu fie la fel de profesioniste ca modelele din agențiile de modelling, în sensul că nu sunt întotdeauna plătite sau nu îndeplinesc standardele clasice de frumusețe, sunt totuși modele și pur și simplu se bazează pe o abordare diferită.

Acum, oricine are un telefon sau un laptop poate crea un cont de succes pe o rețea socială populară și poate începe să posteze fotografii. Cele mai importante două lucruri de care ai nevoie pentru a avea succes pe rețelele sociale sunt un internet bun și un fotograf talentat. Peroana din spatele camerei joacă un rol foarte important în ceea ce privește potențialul unui model de a obține succes pe rețelele sociale. Cu cât fotografia este mai bună, cu atât mai mulți oameni o vor vedea și o vor distribui și prin urmare vizibilitatea modelului respectiv pe rețelele sociale va crește.

Rolul fotografului este unul uriaș. În funcție de unghiurile din care face fotorgaii și priceperea la editare, el poate face chiar și cele mai banale situații să arate ca ceva special. De asemenea, fotografii pot face o persoană să arate mai atrăgătoare deoarece, cei mai talentați dintre ei, știu ce trebuie să spună și când ca să te facă să te simți confortabil în timpul unui photoshooting.

Modelling-ul prin intermediul rețelelor sociale oferă oamenilor o modalitate de a-și crea imaginea pe care și-o doresc. Când lucrezi cu o agenție sau cu un studio restrictiv, e mai dificil să ai un cuvânt de spus în ceea ce este sau nu acceptabil. Majoritatea agențiilor de modelling au stabilit dimensiuni stricte pentru înălțime și greutate, iar dacă nu îndeplinești aceste dimensiuni fără excepție, atunci nu ai noroc. Acest lucru se datorează faptului că fiecare agenție își dorește o anumită imagine și aproape niciuna nu este dispusă să renunțe la norma ei.

Folosește rețelele sociale în avantajul tău. Profitând de hashtag-uri poți atrage atenția oamenilor care caută anumite categorii. Hashtag-urile sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a găsi alte modele cu care să colaborezi și să-ți crești astfel și mai mult baza de fani.

Deși modelele de videochat care fac modelling pe rețelele sociale s-ar putea să nu fie plătite la fel de bine ca cele care apelează la agenții, pe tine, în calitate de model, nici nu ar trebuie să te intereseze prea mult banii obținuți de pe urma acestora pentru că grosul îl iei de pe platformele de videochat și aplciații precum Onlyfans.

Este nevoie de timp pentru a deveni celebră pe o rețea socială, dar a rămâne pozitiv și consecvent ajută. Iar odată ce ai reușit pe Instagram, TikTok sau orice altă rețea socială, atunci ai mai multe șanse să reușești și pe altele.

Ca un sfat, fii la curent cu evenimentele sociale care au loc în comunitatea ta și mergi la aceste evenimente. Este extrem de important să faci conexiuni și să fii atent cu privire la ceea ce îi interesează pe cei care te urmăresc.

Ce definește un influencer pe rețelele sociale?

Lucrurile elementare care definesc un influencer din social media sunt audiența uriașă și capacitatea de convingere a fanilor să țină cont de recomandările pe care le faci. Nu are nimic de-a face cu cât ești plătit, ci are mai multă legătură cu puterea ta de lider în rețelele sociale.

Cele mai mari platforme de social media pe care le folosesc influencerii din social media din întreaga lume sunt:

YouTube
Instagram
Facebook
TIkTok
Snapchat

Dar, desigur, când vine vorba de videochat, succesul nu se rezumă doar la popularitatea pe aceste platforme, ci și la baza de fani de pe Onlyfans sau platformele de videochat consacrate.

Ce au în comun modelele de videochat care au succes pe rețelele sociale?

Cu excepția celebrităților, influencerii de pe rețelele sociale provin din toate categoriile sociale și acoperă tot felul de subiecte. Cu toate acestea, ei abordează câteva subiecte în comun:

O ofertă de conținut distinctă. Fie că încep ca bloggeri sau celebrități sau se lansează pe platforme de social media precum Instagram sau TikTok, influencerii din social media și-au dezvoltat în general credibilitate ca experți într-o anumită industrie. Sfinția Sa al 14-lea Dalai Lama acoperă sectorul spiritualității budiste. Logan Paul? YouTuber de comedie, devenit actor și boxer. Având în vedere acoperirea globală a rețelelor sociale, este perfect corect să spunem că unde există un subiect de interes, se găsește și audiență. Iar ca subiect poți ale orice duntre: începând cu paranormal, hamsteri, pâslă și bineînțeles… VIDEOCHAT.
Un public numeros interesat de subiectul sau personalitatea lor. Nu contează cât de grozav cânți pe TikTok sau ce stiluri de îmbrăcăminte prezinți pe Instagram dacă nimeni nu te urmărește. Pentru a fi un „influencer”, trebuie să ai acoperire, iar asta înseamnă o bază mare de urmăritor. Cat de mare? Asta depinde de nișa ta țintă și de obiectivele tale financiare.
Conținut comercial. Nu este suficient să ai următori dacă nu îi păstrezi activi și interesați. Influencerii se implică în mod constant în viața comunității create de ei pe rețelele sociale și, în consecință, își păstrează și își măresc publicul prin postări regulate, cu un conținut grozav, sau prin videoclipuri, imagini ori tweet-uri.
Mai multe surse de venit. Cei mai de succes influenți au mai mult de o singură surse de venit pentru că mai mult înseamnă mai mult! Ca model de videochat platformele de videochat și aplicațiile ca Onlyfans sunt principalale tale surse de venit, dar de ce să nu câștigi ceva și prin Instagram, Facebook sau TikTok?

Cum să-ți construiești un imperiu pe rețelele sociale?

1. Stabilește-ți un concept potrivit cu marca și nișa ta

Numai celebritățile pot fi celebre pentru că sunt celebre. Noi ceilalți trebuie să găsim modalități inventive de a implica oamenii în activitatea noastră. O personalitate cool (sau chiar amuzantă) este un punct bun de la care să începi. Dar să știi că nu va ține mereu să postezi doar fotografii cu ochii tăi frumoși. La un moment dat trebuie să te specializezi în ceva.

2. Identifică-ți publicul țintă

Ca influencer, ești un brand. Asta înseamnă că trebuie să faci aceleași exerciții de identificare a publicului ca orice alt tip afacere. Apoi, trebuie să creezi conținut potrivit pentru publicul tăi țintă și să te promovezi ca atare. Dacă nu știi cum să faci asta, urmează niște tutoriale sau raportează-te la alți influenceri din industrie.

3. Optimizează-ți toate canalele de social media pe care activezi

Acum că știi cine este publicul tău, trebuie să-ți întâlnești fanii acolo unde sunt ei cei mai activi. Aceasta înseamnă să explorezi toate platformele de social media enumerate mai devreme în acest articol, să afli dacă comunitatea ta este acolo (și cel mai probabil e ori pe Facebook, ori pe TikTok, ori pe Instagram) și să creezi și să gestionați canale pe fiecare platformă. Urmează un ghid complet de marketing pentru rețelele sociale pentru întreprinderile mici și vezi ce trebuie să faci pentru a obține succes pe ele, deoarece acest lucru duce la următorul pas important.

4. Creează conținut interesant, care poate fi monetizat

Aici începe munca adevărată. Pentru a fi mereu în frunte, trebuie să fii mereu pe val. Asta înseamnă să postezi conținut de calitate în mod regulat și destul de des. Și da, acest lucru este mai ușor de spus decât de făcut.

Jumătate din povara creării de conținut de calitate revine își revine ție dacă colaborezi cu un fotograf și cade toată pe tine dacă ești pe cont propriu. Nu există nicio scurtătură sau un program automat care să poată conceptualiza conținutul potrivit pentru tine. Va trebui să vii cu idei care să-i atragă pe spectatorii tăi de pe YouTube sau TikTok, utilizatorii Facebook-ului sau Instagram-ului ori de pe alte rețele sociale ca cele menționate mai sus.

Apoi poți să analizezi și să evaluezi rezultatele și să iei o pauză. Există o mulțime de instrumente online gratuite și ușor de utilizat care te ajută să creezi un conținut epic, cu aspect profesional. Acestea te vor ajuta să economisești mult timp, dar și să devii un influencer cunoscut pe internet și un model de succes pe platformele de videochat.