Atunci când fosta vedetă Disney Bella Thorne și-a deschis un cont pe platforma OnlyFans, lumea a luat-o razna și simpatica actriță a încasat nu mai puțin de un milion de dolari încă din prima zi, făcând astfel platforma să se blocheze.

Până la sfârșitul celei de-a doua săptămâni pe platformă, tânăra de doar 24 de ani a câștigat încă un milion de dolari vânzând abonamente, dar și semnalând altor celebrități și influenceri că platforma este un loc legitim pentru a câștiga niște bani frumoși într-un mod foarte rapid.

Căutând să-și intensifice portofoliul de investiții Bella Thorne și-a transformat hobby-ul de a posta conținut îndrăzneț pe internet în ceva mai ambițios și a înfințiiat o companie de management a rețelelor sociale numită Content X.

Anunțată oficial în ianuarie 2021, Content X s-a prezentat ca o afacere care ar oferi sprijin altor creatori, producând conținut de înaltă calitate cu ședințe foto editoriale lunare realizate de fotografi cu reputație de top. De asepenea, Content X oferea utilizatorilor săi și șansa de a face modelling îndrumați de Bella Thorne.

Dar, deși înscrierea pe această platformă ar putea reprezenta pentru influencerii din întreaga lume o oportunitate profitabilă de a reproduce succesul Bellei Thorne, mai multe foste modele care au fost administrate sau au lucrat direct cu Content X avertizează potențialii clienți. Ca să cităm unul din modele: „A fost doar o mizerie în jurul căreia s-a creat multă tevatură”.

Rezultate mult sub așteptări

Unii dintre foștii clienți Content X susțin că studioul a promis prea mult și a livrat insuficient. Majoritatea lor au acuzat ședințe foto haotice, o gestionare neglijentă a paginilor lor de pe platforma OnlyFans, precum și o scădere semnificativă a câștigurilor, cu toate că platforma Content X a continuat să încaseze o mare parte din profituri.

Unele din fostele modele de pe Content X s-au plâns și de faptul că angajații și fotografii acestei platforme chiar le-au obligat să facă fotografii nud sau oricum, destul de riscante pentru cariera lor.

Acești foști clienți au susținut, de asemenea, că Content X nu a reușit să-și îndeplinească promisiunile, cum ar fi să le asigure un volum mare de conținut cu ei alături de Bella Thorne, care să-i ajute pe acești creatori mai mici să-și crească baza de fani. În schimb, mai mulți foști clienți susțin că abia au fost promovați de Thorne s-a sinchisit în sfârșit să facă fotografii alături de unele modele, totul a fost mai mult în beneficiul ei decât acestora.

„[Ei] doar profită de pe urma lucrătorilor din industria adulților”, a spus un fost model care a folosit Content X, într-un interviu acordat revistei Rolling Stone, profund dezamăgit de colaborare, cu toate că i-a acordat acestei platforme atenție timp de un an, ca să se asigure că nu trage concluzii pripite.

Într-o declarație oferită aceleiași reviste de succes, Rolling Stone, Thorne și-a spus și ea punctul de vedere. „Mama mea conduce operațiunile de zi cu zi și tot ea este directorul nostru de creație”. Bella Thorne a mai dat vina de asemenea pe programul ei foarte încărcat, plin de proiecte care nu au nici cea mai mică legătură cu Content X. „Cu programul meu încărcat, îmi găsesc cu greu timp să mă întâlnesc cu mama mea și cu alți angajați creativi.”

„Content X Studios produce conținut distractiv, de înaltă calitate, care surprinde personalitățile vibrante ale vedetelor în devenire de pe rețelele sociale”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei într-o declarație pentru Rolling Stone. „Mulți dintre clienții noștri au lucruri grozave de spus despre munca noastră. Câțiva s-ar putea simți diferit și le dorim tot binele din lume. Este regretabil că Rolling Stone a ales s-o atace pe Bella Thorne, o creatoare de conținut de doar 24 de ani, care nu are niciun control asupra managementului companiei noastre.”